کد خبر : 332
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 7:09

امضای تفاهم نامه دوجانبه صنعت آب و برق چهارمحال وبختیاری با مرکز صدا و سیما

امضای تفاهم نامه دوجانبه صنعت آب و برق چهارمحال وبختیاری با مرکز صدا و سیما

به منظور آگاهی بخشی، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و انعکاس دستاوردها، تفاهم نامه همکاری بین صنعت آب و برق چهارمحال و بختیاری با مرکز صدا و سیما به امضا رسید. به گزارش پلان نیوز از شهرکرد، به منظور آگاهی بخشی، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و انعکاس دستاوردها، تفاهم نامه همکاری بین صنعت آب و برق چهارمحال و بختیاری

به منظور آگاهی بخشی، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و انعکاس دستاوردها، تفاهم نامه همکاری بین صنعت آب و برق چهارمحال و بختیاری با مرکز صدا و سیما به امضا رسید.

به گزارش پلان نیوز از شهرکرد، به منظور آگاهی بخشی، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و انعکاس دستاوردها، تفاهم نامه همکاری بین صنعت آب و برق چهارمحال و بختیاری با مرکز صدا و سیما به امضا رسید.

به موجب این تفاهم نامه که با حضور مدیران عامل صنعت آب وبرق و مدیر کل صدا و سیمای مر کز استان در محور‌های اطلاع رسانی، آموزش همگانی، ظرفیت سازی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه در زمینه مدیریت مصرف، به امضا رسید بر نقش موثر رسانه‌ها بویژه مرکز صدا و سیما در تنویر افکار عمومی، تبین وشفاف سازی فعالیت‌ها تاکید شد.

مجید فرهزاد رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق گفت: بهره مندی از ظرفیت رسانه‌های جمعی در صنعت آب و برق، ارتقای مشارکت عمومی در برنامه‌های مدیریت مصرف و همسو سازی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای حفظ منابع آب و تولید انرژی را در پی خواهد داشت.

یوسف افشار نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان نیز با تاکید بر اینکه اجرای هر پروژه و فعالیت نیازمند پیوست فرهنگی و اجتماعی است گفت: مرکز صدا و سیمای استان همواره در زمینه‌های اطلاع رسانی، مستند سازی و رسالت رسانه‌ای خود یاریگر دستگاه‌های اجرایی بویژه صنعت آب وبرق خواهد بود.

انتهای پیام/ف