کد خبر : 2785
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 13:36

ایرج موذن سکاندار فرمانداری شهرستان تالش شد

ایرج موذن سکاندار فرمانداری شهرستان تالش شد
طی حکمی از سوی استاندار گیلان، ایرج مؤذن به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تالش منصوب شد.

به گزارش پلان نیوز، دوشنبه هشتم آبان ماه، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تالش با حضور محمد جلائی‌، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان، حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.

حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه مردم تالش و در رأس آنها اصحاب رسانه این شهرستان مطالبه گر هستند، اظهار کرد: انتظار می‌رود سرپرست جدید فرمانداری تالش از ظرفیت های اصحاب رسانه در حل مشکلات و پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده کند و پاسخگوی آنان باشد.

حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش هم در این مراسم ضمن تأکید بر جابجایی های متوالی فرمانداران تالش در چهار سال اخیر اظهار کرد: جابجایی های متوالی فرمانداران تالش در کمتر از چهار سال نمایانگر بی ثباتی مدیریتی است.

امام جمعه تالش به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: الان زمان درستی برای جابه جایی فرماندار نبود نباید در نزدیکی انتخابات این تغییر انجام می گرفت.

امام جمعه تالش به مشکلات فراوان تالش در حوزه مدیریتی و لزوم همدلی همه مسئولان به منظور حل مشکلات شهرستان اشاره و تاکید کرد: تالش در بحث عمرانی دچار مشکلات و کمبود های فراوانی است، لذا آقای موذن هم باید کفش آهنین بپوشد و به مردم تالش خدمت کنند، کار آقای موذن سخت است ولی ما از ایشان حمایت می کنیم.

در این مراسم از زحمات ۶ ماهه فرامرز مرجانی تقدیر و طی حکمی از سوی استاندار گیلان، ایرج مؤذن به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تالش منصوب شد.

پیش از این ایرج موذن فرماندار شهرستان رودبار و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان بود و از جمله فرمانداران باسابقه و با تجربه است که بعنوان فرماندار شهرستان تالش منصوب شده است.