کد خبر : 174
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 13:23

پل ذهاب کرمانشاه محل توزیع بسته های کمک معیشتی

پل ذهاب کرمانشاه محل توزیع بسته های کمک معیشتی

فرمانده ناحیه سپاه سرپل ذهاب از اهدای ۱۱۰ بسته کمک معیشتی همراه با تمثال مبارک ۱۱۰ شهید گلگون کفن این شهرستان به خانواده‌های نیازمند و مبتلا به ویروس کرونا خبر داد. به گزارش پلان نیوز از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار نوروز اکبری فرمانده ناحیه سپاه سرپل‌ذهاب گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۱۱۰ بسته کمک معیشتی مزین به نام شهدا

فرمانده ناحیه سپاه سرپل ذهاب از اهدای ۱۱۰ بسته کمک معیشتی همراه با تمثال مبارک ۱۱۰ شهید گلگون کفن این شهرستان به خانواده‌های نیازمند و مبتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پلان نیوز از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار نوروز اکبری فرمانده ناحیه سپاه سرپل‌ذهاب گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۱۱۰ بسته کمک معیشتی مزین به نام شهدا و همراه با تمثال مبارک آن‌ها بین خانواده‌های نیازمند و بیماران کرونایی توزیع شد.

او افزود: این برنامه با همکاری بسیجیان و با برگزاری مراسمی در خلوت با شهدا اجرا می‌شود و تعدادی از بسیجیان به نمایندگی از اقشار مختلف بسیج، چند دقیقه‌ای با شهدا سخن گفته و از این عزیزان استمداد می‌طلبند و در پایان بسته‌های تهیه شده و مزین به تمثال مبارک آن‌ها را به نیازمندان تقدیم می‌کنند.

سرهنگ پاسدار اکبری با بیان اینکه بسیجیان سرپل ذهاب در بحران‌های مختلف زلزله سال ۹۶ و سیل و همچنین بحران کرونا حضوری ارزنده دارند و خدمات شایسته‌ای به مردم و آسیب دیدگان ارائه می‌دهند، تصریح کرد: بسیج با اعتقاد و اخلاص و ایمان قلبی و بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت می‌کند.

انتهای پیام