کد خبر : 297
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 7:43

واژگونی قیمت پراید همچنان ادامه دارد / حباب خودرو همچنان در حال خورد شدن

واژگونی قیمت پراید همچنان ادامه دارد / حباب خودرو همچنان در حال خورد شدن

رصد قیمت محصولات ایران خورو در بازار از افت قیمت محصولات این شرکت در بازار حکایت دارد. در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو محصولاتی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، ، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، « پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته‌اند نظر خریداران

رصد قیمت محصولات ایران خورو در بازار از افت قیمت محصولات این شرکت در بازار حکایت دارد.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو محصولاتی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، ، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، « پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته‌اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۲ » محصول پرطرفدار خانواده پژو که با توجه به رنج قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد امروز نسبت به روز گذشته افت قیمت چهار میلیون تومانی را تجربه کرد و در بازار ۱۹۹ میلیون تومان قیمت خورد، این خودرو روزگذشته در بازار با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد.

«پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم امروز نسبت به روز گذشته در بازار افت قیمت دو میلیون تومانی داشت و در بازار با قیمت ۲۵۸ میلیون تومان خرید و فروش شد، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ روز گذشته ۲۶۰ میلیون تومان در بازار‌ قیمت‌گذاری شده بود.

« پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول این خانواده که بیش از همه تاکنون توانسته نظر خانواده‌ها را به خود جلب کند نیز امروز در بازار با محدوده قیمتی۲۴۷ میلیون تومان قیمت خورد و یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان تر شد.

از خانواده سمند نیز « سمند LX» امروز در بازار با محدوده قیمتی ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به محدوده زمانی مورد بررسی افت قیمت ۳ میلیون تومانی را ثبت کرد؛ این خودرو با موتور EF۷ نیز بدون آپشن با قیمت حدود ۲۰۳ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می‌شود امروز با قیمت ۲۴۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان ارزان تر شد.

منبع: اقتصاد نیوز