کد خبر : 148
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 9:22

معارفه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه برگزارشد

معارفه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه برگزارشد

با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان  معارفه محمد حسن خواه به عنوان  معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه برگزارشد. به گزارش پلان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق  ، فرماندار استانه اشرفیه در آیین معارفه معاو ن برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری با اشاره به اقدامات دولت در حوزه

با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان  معارفه محمد حسن خواه به عنوان  معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه برگزارشد.

به گزارش پلان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق  ، فرماندار استانه اشرفیه در آیین معارفه معاو ن برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری با اشاره به اقدامات دولت در حوزه عمرانی شهرستان استانه اشرفیه  اشاره کرد و به پروژه های شاخص این شهرستان  در حوزه ورزش و آبرسانی و زیر ساخت ها  و ارایه خدمات عمرانی در روستاها و شاخص های اشتغال  در شهرستان مطالبی رابیان کرد.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان نیز  به سیاست های امریکا علیه انقلاب اسلامی و تحریم های ظالمانه و ایجاد تنگناهای اقتصادی  مطالبی را بیان کرد.

در پایان این جلسه  حکم معاونت برنامه ریز ی و عمراین  فرمانداری آستانه اشرفیه با حفظ سرپرستی بخشدار مرکزی  از سو ی مهندس هاشم پور به محمد حسن خواه  اهدا شد.

گفتنی است  محمد حسن خواه دارای مدرک کارشناسی ارشد در جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و  بیش از ۱۶ سال کارمند وزارت کشور  بوده و از تاریخ ۱۰ مرداد۱۳۹۴ به عنوان بخشدار مرکزی آستانه اشرفیه فعالیت داشته است

 

کانال تلگرام جلال شرق