کد خبر : 1431
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 20:11

سرپرست فرمانداری تویسرکان: رسانه‌ها مطالبه گری مسئولانه داشته باشند

سرپرست فرمانداری تویسرکان: رسانه‌ها مطالبه گری مسئولانه داشته باشند

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: اصحاب رسانه با مطالبه گری مسئولانه می‌توانند به نفع نظام، دولت و مردم کار کنند. به گزارش پلان نیوز، حسین افشار ظهر یکشنبه در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: انتقاد منصفانه حق تمام رسانه‌ها است و برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی و قابل ارائه در شهرستان

 رسانه‌ها مطالبه گری مسئولانه داشته باشند

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: اصحاب رسانه با مطالبه گری مسئولانه می‌توانند به نفع نظام، دولت و مردم کار کنند.

به گزارش پلان نیوز، حسین افشار ظهر یکشنبه در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: انتقاد منصفانه حق تمام رسانه‌ها است و برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی و قابل ارائه در شهرستان نیازمند نقد سالم خواهیم بود.

وی بابیان اینکه خبرنگاران همپای مسئولان می‌توانند در توسعه همه جانبه جامعه نقش آفرین باشند تاکید کرد: همان نقشی که یک مدیر می‌تواند ایفا کند یک خبرنگار هم می‌تواند داشته باشد.

افشار تصریح کرد: اخبار و مطالبی که از سوی مسئولان و خبرنگاران گفته می‌شود باید مستند بر واقعیات وقبل از بیان به اصل حقیقت با مسئول مربوطه گفتگو وتعامل داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در بیان مطالب رعایت مصالح عموم جامعه را باید در نظر بگیرند و با درایت و منش خبرنگاری خود به طور حتم مطالبی را بیان کنند که مشکلات جامعه را مرتفع سازند و یاس و نا امیدی را در بین مردم از بین ببرند.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با تاکید بر این موضوع که باید به یاد داشته باشید مردم از نگاه شما خبرنگاران و رسانه‌ها به موضوع‌ها نگاه می‌کنند پس در بیان اخبار مهم اراده و نیت خبرنگاران پشت نگاه خبری آشکار می‌شود و یک خبر می‌تواند جنبه‌های مختلفی شامل تخریب یا اصلاح داشته باشد که باید مورد دقت قرار گیرد.

افشار تاکید کرد: جنگ روانی برای نظام اسلامی ما یک اولویت برای بیگانگان است و هدف را فقط کار کردن خبر نبینیم بلکه جوانب و پیش آمدهای قبل و بعد از خواندن آن را در مخاطب جستجو کنیم.

وی بابیان اینکه در راستای امیدآفرینی در بین مردم باید تلاش کنیم و آن را در دستور کار خود قرار دهیم متذکر شد: در تنظیم یک خبر خود را در جایگاه مسؤول قرار دهیم و درجهت ستار العیوب تلاش کنیم و هدف را تخریب قرار ندهیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان خاطرنشان کرد: اعتبار و رسالت یک رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد و نباید به راحتی مخدوش شود.

وی افزود: اگر دستان یک خبرنگار بلرزد نمی‌توانید خواسته‌ها و مطالبات مردم را پیگیری کند، قبل از رسانه‌ای شدن مطلبی اول جهت پیگیری قدم بردارید اگر حل نشد رسانه‌ای شود.

سرپرست فرمانداری تویسرکان در پایان تاکید کرد: خبرنگاران مشاورانی قوی برای بنده هستند و پیگیری مشکلات ودغدغه خبرنگاران را در رأس کار خود قرار می‌دهم.