کد خبر : 409
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 18:41

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: خوزستان برای سازمان تبلیغات مهم است/ نیازهای فرهنگی فوری هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: خوزستان برای سازمان تبلیغات مهم است/ نیازهای فرهنگی فوری هستند

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خوزستان از جهات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برای سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است. به گزارش پلان نیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی عصر امروز در مراسم افتتاح ۱۲ پروژه سازمان تبلیغات اسلامی در شهرهای مختلف خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: خوزستان برای کل کشور استان مهمی است ولی از

خوزستان برای سازمان تبلیغات مهم است/ نیازهای فرهنگی فوری هستند

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خوزستان از جهات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برای سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است.

به گزارش پلان نیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی عصر امروز در مراسم افتتاح ۱۲ پروژه سازمان تبلیغات اسلامی در شهرهای مختلف خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: خوزستان برای کل کشور استان مهمی است ولی از جهات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برای سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه مجاهدت‌ها و زحمات بی‌نظیری از سوی کارکنان این سازمان در خوزستان انجام شده است تا شرایط فرهنگی و دینی این استان گسترش قابل‌توجهی پیدا کند، به گونه‌ای که اکنون تلاش‌ها و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی خوزستان مایه الهام گرفتن سایر استان‌های کشور شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی با تأکید بر اینکه بسیار علاقه داریم از توسعه فضاهای فرهنگی و دینی بیش از آنچه هست حمایت کنیم، بیان کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که ما هم‌اکنون در یک جنگ اقتصادی از سوی دشمن با تحمیل تحریم‌های ظالمانه قرار داریم ولی با وجود همه این شرایط ما تلاش خود را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: باید فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه فرهنگ را توأمان و با جدیت و تلاش پیش ببریم و نباید از هیچ‌یک از آنها غافل شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی تأکید کرد: برای انجام کارهایمان وقت زیادی نداریم و باید ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های ما در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی در کوتاه مدت خود را به خوبی نشان بدهد.

وی افزود: واقعیت این است که نیازهای جامعه به توسعه فرهنگ دینی و اسلامی و زیرساخت‌های آن بسیار فوری و حاد هستند و باید کارها را با فوریت و بدون معطلی پیش برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، اظهار کرد: همانگونه که خبر دارم مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان برای پیشبرد امور فرهنگی بسیار به خود سخت گرفته است؛ باید اعلام کرد که وقتی برای هدر دادن نداریم و باید به خودمان سخت بگیریم تا شرایط فرهنگی جامعه را توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت اهواز، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهر کارون، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهر اندیکا، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهر باوی، اداره تبلیغات اسلامی بندر امام خمینی، اداره تبلیغات اسلامی شهر حمیدیه، اداره تبلیغات اسلامی شهر آغاجاری، نمایندگی تبلیغات اسلامی زیدون (بهبهان)، نمایندگی تبلیغات اسلامی سردشت (دزفول)، نمایندگی تبلیغات اسلامی دهدز (ایذه) و خانه عالم و نمایندگی شهر شرافت (شوشتر) پروژه‌هایی هستند که امروز با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شدند.