کد خبر : 459
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 7:42

رئیس سازمان امداد و نجات: رهاسازی ۵۰۰ خودرو از برف و کولاک/امدادرسانی به ۷۶۱۶ نفر

رئیس سازمان امداد و نجات: رهاسازی ۵۰۰ خودرو از برف و کولاک/امدادرسانی به ۷۶۱۶ نفر

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: طی حوادث جوی ۴ روز گذشته به ۷۶۱۶ نفر امدادرسانی و ۵۰۱ دستگاه خودرو نیز از برف و کولاک رها سازی شده اند. به گزارش پلان نیوز مهدی ولی پور با ارائه آخرین آمار از خدمات امداد و نجات در حوادث جوی چهار روز گذشته گفت: در طول این مدت ۱۹ استان

رهاسازی ۵۰۰ خودرو از برف و کولاک/امدادرسانی به ۷۶۱۶ نفر

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: طی حوادث جوی ۴ روز گذشته به ۷۶۱۶ نفر امدادرسانی و ۵۰۱ دستگاه خودرو نیز از برف و کولاک رها سازی شده اند.

به گزارش پلان نیوز مهدی ولی پور با ارائه آخرین آمار از خدمات امداد و نجات در حوادث جوی چهار روز گذشته گفت: در طول این مدت ۱۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان و مازندران متأثر از حوادث جوی بوده و تحت خدمات امداد رسانی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در ۹۰ محور کوهستانی، ۱۰ روستا و مناطق عشایرنشین عملیات‌های امداد و نجات انجام شده است، عنوان کرد: در طول این عملیات‌ها به ۷۶۱۶ نفر امدادرسانی شده، ۳۶۶ نفر اسکان اضطراری یافته و ۷۵ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.

ولی پور ادامه داد: ۱۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵۰۱ دستگاه خودرو نیز از برف و کولاک رها سازی شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات عنوان کرد: این عملیات‌ها با همکاری ۱۹۰ تیم عملیاتی متشکل از ۶۴۰ نیروی امداد و نجات انجام شده است.

وی با اشاره بر اقلام توزیع شده میان هم وطنان نیز عنوان کرد: تاکنون ۱۲ دستگاه چادر، ۱۱۹ تخته پتو، ۱۷۸ عدد کنسروجات و ۱۳ کیلوگرم خرما میان آسیب دیدگان توزیع شده است.