کد خبر : 1315
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 21:14

آخرین اخبار درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی

آخرین اخبار درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم وارد فاز فیلمبرداری شد. آخرین اثر هومن سیدی در مقام کارگردان، فیلم جنگ جهانی سوم است که به تازگی فیلمبرداری آن در شمال کشور آغاز شده است. در این فیلم شاهد حضور محسن تنابنده به عنوان بازیگر هستیم. با بررسی آخرین اخبار و اطلاعات در مورد این فیلم با ما همراه شوید. فیلم سینمایی

thumbnail

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم وارد فاز فیلمبرداری شد. آخرین اثر هومن سیدی در مقام کارگردان، فیلم جنگ جهانی سوم است که به تازگی فیلمبرداری آن در شمال کشور آغاز شده است. در این فیلم شاهد حضور محسن تنابنده به عنوان بازیگر هستیم. با بررسی آخرین اخبار و اطلاعات در مورد این فیلم با ما همراه شوید.

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم تازه‌ترین اثر کارگردان و بازیگر بنام کشورمان، هومن سیدی است. سیدی با ساخت مجموعه قورباغه برای شبکه نماوا و همچنین کارگردانی فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ‌زده نشان داد سلیقه مخاطب را می‌شناسد و به آن احترام می‌گذارد. فیلم جنگ‌جهانی سوم ‌با سرمایه‌گذاری نماوا در حال تولید است. لازم به ذکر است این اولین بار است که یک شبکه نمایش خانگی بر روی یک فیلم سینمایی سرمایه‌گذاری می‌کند. فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی از حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده، نداجبرئیلی و مهسا حجازی بهره می‌برد.

داستان فیلم جنگ‌جهانی سوم

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم

تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم به بیرون درز نکرده است. از روی عکس‌هایی که از این مجموعه منتشر شده، می‌توان این گونه برداشت کرد که سیدی بار دیگر با یک اثر اجتماعی به نزد ما خواهد آمد. در خلاصه داستان این فیلم تنها یک جمله آمده است:

“من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم …”

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

فیلم جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی اولین تجربه همکاری سیدی و محسن تنابنده است. تاکنون نام ۶ تن از بازیگران این فیلم منتشر شده که شامل افراد زیر است:

  • محسن تنابنده
  • ندا جبرئیلی
  • مهسا حجازی
  • نوید نصرتی
  • لطف‌الله سیفی
  • حاتم مشمولی

محسن تنابنده

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

محسن تنابنده، زاده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران است. او بازیگر، کارگردان و نویسنده است و بازیگری را با مجموعه سرزمین مادری در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد. وی با ساخت مجموعه سریالهای پایتخت، امروزه بیش از هرچیز با نقش نقی معمولی شناخته می‌شود. او ۹ نامزدی سیمرغ بلورین جشنواره فجر را دارد. در این میان فیلم فراری (۱۳۹۴)، فیلم ندارها (۱۳۸۸)، فیلم سنگ اول (۱۳۸۸) و فیلم هفت دقیقه تا پاییز(۱۳۸۸) سیمرغ بلورین را از آن او کرده‌اند.

ندا جبرئیلی

فیلم جنگ جهانی سوم

ندا جبرئیلی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر است. ندا متولد ۱۵ مهر ۱۳۶۹ در تهران است و بازیگری را از سال ۱۳۸۹ شروع کرده است. او در سال ۱۳۹۱ برای فیلم قاعده تصادف نامزد سیمرغ بورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. فیلم مردن در آب مطهر محصول سال ۱۳۹۸ نیز بار دیگر او را نامزد سیمرغ بلورین، این بار در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن کرد. جبرئیلی در تلویزیون با سریال برادرجان (۱۳۹۸) شناخته می‌شود.

تریلر فیلم جنگ جهانی سوم

فیلمبرداری فیلم سینمایی جنگ‌جهانی سوم به تازگی در شمال کشور آغاز شده است. به محض اینکه تریلر رسمی فیلم منتشر شود، آن را در همین صفحه در اختیار شما خواننده عزیز قرار خواهیم داد.

دیگر عوامل فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم

همانطور که اشاره شد کارگردان فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی است. او در این پروژه برای اولین بار تهیه‌کنندگی را نیز تجربه می‌کند. نویسندگی فیلمنامه نیز بر عهده هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است. نام دیگر عوامل فیلم نیز در فهرست زیر آمده است:

جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی

  • مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر
  • مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی
  • طراح صحنه: محسن نصرالهی
  • طراح لباس: الهام معین
  • مدیر تولید: فواد بوربور
  • طراح گریم: مهدی صیاد
  • دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی
  • برنامه ریز: رسول حسینی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناصرفصیحی
  • عکاس: امید صالحی

سوالات متداول

آخرین اثر هومن سیدی چه نام دارد؟

فیلم سینمایی جنگ‌جهانی سوم آخرین اثر هومن سیدی به عنوان کارگردان است.

بازیگران فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم چه کسانی هستند؟

محسن تنابنده، ندا جرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی، و حاتم مشمولی از بازیگران فیلم جنگ‌جهانی سوم هستند.

سخن پایانی

تاریخ اکران فیلم جنگ جهانی سوم هنوز مشخص نشده است. با توجه به آثار قوی و دلنشینی که پیش از این از هومن سیدی دیده‌ایم، انتظار برای اکران و دانلود فیلم جنگ جهانی سوم بسیار دشوار است. به نظر شما سیدی این بار سراغ چه موضوعی رفته است؟ آیا از روی عکس‌‌ها می‌توانید داستان این فیلم را حدس بزنید؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود در میان بگذارید.