کد خبر : 1150
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 17:55

۹۵درصد تردد پلاک‌های غیربومی در آذربایجان شرقی کاهش یافت

۹۵درصد تردد پلاک‌های غیربومی در آذربایجان شرقی کاهش یافت

گروه استان‌ها – فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از جریمه ۴۰۰۰ خودروی پلاک مخدوش در آذربایجان شرقی خبر داد گفت: ۹۵ درصد تردد پلاک‌های غیربومی در استان کاهش یافته است. به گزارش پلان نیوز سردار حسین عبدی در تبریز، با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در استان، اظهار داشت: با مصوبه ستاد ملی کرونا از

95درصد تردد پلاک‌های غیربومی در آذربایجان شرقی کاهش یافت

گروه استان‌ها – فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از جریمه ۴۰۰۰ خودروی پلاک مخدوش در آذربایجان شرقی خبر داد گفت: ۹۵ درصد تردد پلاک‌های غیربومی در استان کاهش یافته است.

به گزارش پلان نیوز سردار حسین عبدی در تبریز، با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در استان، اظهار داشت: با مصوبه ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ یکشنبه محدودیت تردد آغاز شد.

وی با بیان اینکه پلیس آذربایجان شرقی از آغاز محدودیت‌ها در ۱۵ مبادی ورودی و خروجی استان مستقر شده است، گفت: این محدودیت صددرصد اعمال می‌شود و ورود پلاک غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از استان ممنوع است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تردد پلاک‌های غیر بومی در استان ۹۵ درصد کاهش یافته است ابراز داشت: تعدادی پلاک غیربومی در داخل استان حضور دارند که در هربار دوربین هوشمند یک میلیون جریمه دارد.

وی تصریح کرد: محدودیت ترددها تا پنجم شهریور ادامه خواهد داشت و جاده‌های استان و مبادی ورودی و خروجی استان با جدیت توسط پلیس کنترل خواهد شد.

سردار عبدی، برداشتن پلاک یا مخدوش کردن پلاک توسط برخی رانندگان را یادآور شد و گفت: حدود ۳۰۰ دستگاه از این خودروها توقیف شده و به پارکینگ هدایت شدند.

این مقام ارشد انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد: ۴۰۰۰ دستگاه خودروی پلاک مخدوش هم اعمال قانون شدند چراکه برابر ماده ۷۲ قانون مجازات اسلامی، این اقدام جرم است و مجرمین به مراجع قضایی به عنوان مجرم معرفی می شوند.

وی با تقدیر از مردم که محدودیت‌ها را رعایت می‌کنند، ابراز داشت: تعداد معدودی قانون شکنی می‌کنند که برخورد جدی با این افراد صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از ابطال تمامی مجوزهای تردد صادره از قبل خبر داد و گفت: در صورت ضرورت، باید مجوز جدید از فرمانداری‌ها اخذ شود.