کد خبر : 1802
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 18:10

نماد نخل طلای کن تغییر کرد!

نماد نخل طلای کن تغییر کرد!

شوپارد طراح فرانسوی معروف جواهرات، نخل طلا را به افتخار هفتاد و پنجمین سالگرد جشنواره فیلم کن بازطراحی کرد. به گزارش پلان نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، شوپارد طراح معروف جواهرات، نخل طلا را به افتخار هفتاد و پنجمین سالگرد جشنواره فیلم کن بازطراحی کرد. جواهرات لوکس سوئیسی، تحت سرپرستی کارولین شوفله، این نماد دست

به گزارش پلان نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، شوپارد طراح معروف جواهرات، نخل طلا را به افتخار هفتاد و پنجمین سالگرد جشنواره فیلم کن بازطراحی کرد.

جواهرات لوکس سوئیسی، تحت سرپرستی کارولین شوفله، این نماد دست ساز را در مراسم شب پایانی امسال معرفی خواهد کرد.

جشنواره فیلم کن برای جشن هفتاد و پنجمین دوره خود یک هدیه ویژه از شوپارد دریافت می‌کند – نخل طلایی با طرحی نو.

این جواهرساز سوئیسی – یکی از حامیان دیرینه که از شراکت ۲۵ سالگی خود با جشنواره می‌گوید – نخل طلای سفارشی و دست ساز را آماده کرده است که دارای برگ‌های دوتایی الماس بر روی پایه کوارتز رز است.

نماد جدید که در مراسم اختتامیه اعطا خواهد شد، بالاترین افتخاری است که در جشنواره کن ارائه می‌شود، زیرا به بهترین فیلم منتخب هیئت داوران اعطا می‌شود.

در مهمترین نماد جشنواره فیلم کن، یک برگ با ۷۵ الماس و دیگری با ۲۵ الماس، به ترتیب برای گرامیداشت سالگرد جشنواره و مشارکت شوپارد در جشن سینما، مزین شده است.

پایه کوارتز رز، جایگزین بالشتک کریستال سنگی سنتی، از این جهت حائز اهمیت است که طبق اساطیر یونانی، گوهر صورتی پودری با رگه‌های ظریف است که گفته می‌شود توسط آفرودیت، الهه زیبایی و عشق ساخته شده است. به گفته شوپارد، رز کوارتز به عنوان نمادی از «عشق بی قید و شرط که جشنواره را با سینما پیوند می‌دهد» انتخاب شده است.