کد خبر : 939
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 17:43

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛ مصدومیت ۱۹ نفر در توفان امروز اصفهان / سقف شرکت تعاونی فروریخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛ مصدومیت ۱۹ نفر در توفان امروز اصفهان / سقف شرکت تعاونی فروریخت

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۹ نفر در توفان امروز استان اصفهان دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند. به گزارش پلان نیوز ، منصور شیشه فروش با اشاره به حوادث ناشی از وقوع توفان در اصفهان اظهار داشت: از جمله این خسارات آسیب به سه شبکه برق در بخش

مصدومیت ۱۹ نفر در توفان امروز اصفهان / سقف شرکت تعاونی فروریخت

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۹ نفر در توفان امروز استان اصفهان دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پلان نیوز ، منصور شیشه فروش با اشاره به حوادث ناشی از وقوع توفان در اصفهان اظهار داشت: از جمله این خسارات آسیب به سه شبکه برق در بخش کرون شهرستان تیران و کرون بوده است.

وی با بیان اینکه سقف شرکت تعاون روستایی روستای چشمه احمدرضا بر اثر شدت وزش باد تخریب شده است، افزود: در این حادثه یک نفر در اثر اصابت اجسام ناشی از وزش توفان و تند باد در بخش مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان حادثه تصادف زنجیره‌ای بعدازظهر امروز در آزاد راه شرق اصفهان – حد فاصل تقاطع جاده اردستان و پل ورطون را از دیگر آسیب‌های توفان امروز اعلام کرد و ادامه داد: این حادثه ۱۸ مصدوم شامل ۱۲ مرد، ۳ کودک و ۳ زن داشت که ۶ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

اعزام ۶ تیم اورژانس برای امدادرسانی

وی با بیان اینکه ۶ تیم اورژانس همراه با اتوبوس آمبولانس و هلال احمر برای این حادثه اعزام شدند، گفت: ۱۲ نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان‌های کاشانی، الزهرا، فیض و غرضی منتقل شدند.

شیشه فروش همچنین به وضعیت کنونی جوی اصفهان اشاره کرد و گفت: وضعیت هوا در حال حاضر در شهر اصفهان کمی ابری گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای شهر اصفهان ۲۵ سانتی‌گراد است، افزود: سرعت باد در این شهر به ۴۰ کیلومتر بر ساعت از سمت غرب رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه برای فردا آسمان اصفهان کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود، ادامه داد: فر دا شب نیز آسمان کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توحه به بهبود شرایط جوی همه محورهای استان اصفهان برای تردد خودروها باز شد.