کد خبر : 776
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 17:28

غیرممکن شدن «ماموریت غیرممکن»؛ فیلم تام کروز دوباره متوقف شد/ بازگشت عوامل از ابوظبی به خانه

غیرممکن شدن «ماموریت غیرممکن»؛ فیلم تام کروز دوباره متوقف شد/ بازگشت عوامل از ابوظبی به خانه

غیرممکن  ساخت «ماموریت غیرممکن» برای تام کروز دارد به کاری غیرممکن در دوران کرونا بدل می‌شود و ادامه فیلمبرداری آن دوباره متوقف شد. به گزارش پلان نیوز به نقل از سان، در حالی که تام کروز و گروه فیلمبرداری‌اش در ابوظبی بودند و رفتن وی به موزه لوور ابوظبی به خبرها بدل شده بود، روز

فیلم تام کروز دوباره متوقف شد/ بازگشت عوامل از ابوظبی به خانه

ساخت «ماموریت غیرممکن» برای تام کروز دارد به کاری غیرممکن در دوران کرونا بدل می‌شود و ادامه فیلمبرداری آن دوباره متوقف شد.

به گزارش پلان نیوز به نقل از سان، در حالی که تام کروز و گروه فیلمبرداری‌اش در ابوظبی بودند و رفتن وی به موزه لوور ابوظبی به خبرها بدل شده بود، روز بعد خبر رسید که فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» به کارگردانی کریستوفر مک‌کواری برای چندمین بار به دلیل مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده، متوقف شد.

در حالی که قسمت هفتم و هشتم در حال فیلمبرداری همزمان هستند و عوامل تولید در خاورمیانه جمع شده بودند، گفته شده تام کروز که هم بازیگر و هم تهیه‌کننده پروژه است از عوامل خواست پیش از اعمال محدودیت‌های سفر در بریتانیا، که از دوشنبه آغاز می‌شود، به خانه بازگردند.

دیروز گفته شد عوامل تولید در انتظار جت اختصاصی هستند تا آنها را پیش از اینکه دیگر نتوانند به خانه و پیش خانواده‌شان برگردند، به بریتانیا برگرداند.

در عین حال گفته شده اختلاف نظرهایی بین سازندگان و بازیگران چهره به وجود آمده است. در واقع این مشکل از آنجا ناشی شد که پس از برگشت به بریتانیا پس از دوشنبه باید مسافران راهی یک هتل شوند و ۱۰ روز در قرنطینه بمانند و پذیرش این امر برای برخی از عوامل ساخت قابل قبول نبود.

در حالی که فیلمبرداری در امارات داشت امید پیشرفت فیلم را تقویت می‌کرد، تغییر قوانین در بریتانیا، در نهایت موجب توقف کار شد.

این در حالی است که پیش از کریسمس نیز سخت‌گیری کروز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا موجب شده بود تا ۵ تن از عوامل تولید استعفا کنند و از پروژه جدا شوند.

برچسب ها : ،