کد خبر : 1387
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 5:33

تلاش مجدد «حمید نعمت‌الله» برای حضور در فجر/ «قاتل و وحشی» به جشنواره می‌رسد؟

تلاش مجدد «حمید نعمت‌الله» برای حضور در فجر/ «قاتل و وحشی» به جشنواره می‌رسد؟

حمید نعمت الله کارگردان صاحب سبک سینمای ایران که سال گذشته موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر نشده بود در تلاش است تا بار دیگر با فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» راهی مهمترین رویداد سینمایی کشور در دوره چهلم خود شود. پلان نیوز – با نزدیک شدن به بهمن ماه و فرارسیدن جشنواره فیلم

حمید نعمت الله کارگردان صاحب سبک سینمای ایران که سال گذشته موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر نشده بود در تلاش است تا بار دیگر با فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» راهی مهمترین رویداد سینمایی کشور در دوره چهلم خود شود.

پلان نیوز – با نزدیک شدن به بهمن ماه و فرارسیدن جشنواره فیلم فجر گمانه زنی‌ها درباره حضور آثار سینمایی آغاز می‌شود، به طور معمول دوست داران سینما انتظار حضور کارگردانان و بازیگران مورد علاقه خود را دارند و باید منتظر بمانند تا هیات انتخاب در نهایت فهرست آثار حاضر در این جشنواره را منتشر نماید.

با اعلام رسمی سازمان سینمایی هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر مشخص شدند و حال با تکمیل فهرست اولیه آثار ارسالی باید دید کدام یک از کارگردانان در اولین جشنواره پرشور بعد از دوران اوج کرونا شانس حضور پیدا خواهند کرد.

با تسریع روند واکسیناسیون، افزایش فروش آثار روی پرده سینما و همچنان استقبال چند برابری مخاطبان انتظار می‌رود جشنواره فیلم فجر در چهلمین دوره خود با اقبال عمومی روبرو شود، از سویی سینما دو سال نفس گیر را پشت گذاشته و از سویی مخاطبان دلتنگ تماشای آثار و رقابت آن‌ها در مهمترین رویداد سینمایی کشور هستند.

حمید نعمت الله کارگردان صاحب سبک سینمای ایران که سال گذشته موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر نشده بود در تلاش است تا بار دیگر با فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» راهی مهمترین رویداد سینمایی کشور در دوره چهلم خود شود.

«قاتل و وحشی» سال گذشته درخواست حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را داشت اما به دلایلی نتوانست به این جشنواره برسد، حال نعمت الله می خواهد یک بار دیگر شانس خود را بیازماید، باید دید دبیرخانه دوره چهلم جشنواره فیلم فجر چه برخورد با فیلم نعمت الله خواهند داشت.

نعمت الله در ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر تجربه هایی موفق همچون «رگ خواب»، «بی پولی» و شعله ور را در کارنامه داشته است. قاتل و وحشی در میانهٔ راه ساخت به علت مشکل بودجه برای مدتی متوقف شد و همچنین به دلیل اختلافات مالکیتی مجوز حضور در جشنواره فجر ۹۸ را نگرفت، سرانجام در پاییز سال ۱۳۹۹، با اتمام مراحل صدا و ساخت موسیقی آمادهٔ نمایش شد.

حواشی فیلم همچنان ادامه یافت و در نهایت به دلیل عدم دریافت پروانه نمایش برای اکران در جشنواره فجر ۹۹ نیز ناموفق ماند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: زیبا، در حال آماده شدن برای عروسی دختر خود است که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌جنگد.

لیلا حاتمی، شهرام حقیقت دوست، ستاره اسکندری، عزت الله رمضانی فر، امین حیایی و سام نوری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به ایفای نقش پرداخته اند. باید دید امین حیایی بعد از درخشش در فیلم سینمایی «شعله ور» بار دیگر می تواند موفقیت آن را تکرار کند یا خیر.