کد خبر : 1407
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 13:07

تصاویر یهویی از هدیه تهرانی در اکران “بی همه چیز”

تصاویر یهویی از هدیه تهرانی در اکران “بی همه چیز”

هدیه تهرانی که عکاس از او عکس های یهویی گرفته در اولین شب اکران بی همه چیز در سینما فرهنگ حضور داشته است. به گزارش پلان نیوز و به نقل از پارسینما بدون شک هدیه تهرانی که جزو تاثیرگذارترین بازیگران سینمای ایران به حساب می‌آید، از جمله اشخاصی است که دیدن نامش در لیست بازیگران هر

هدیه تهرانی که عکاس از او عکس های یهویی گرفته در اولین شب اکران بی همه چیز در سینما فرهنگ حضور داشته است.

به گزارش پلان نیوز و به نقل از پارسینما بدون شک هدیه تهرانی که جزو تاثیرگذارترین بازیگران سینمای ایران به حساب می‌آید، از جمله اشخاصی است که دیدن نامش در لیست بازیگران هر فیلمی، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

عکس یهویی از هدیه تهرانی.

هدیه تهرانی طی ۲۵ سال حضورش در سینما، چه در دهه هفتاد و هشتاد که پرکار بود، چه در سال‌های اخیر که بیشتر وقتش را صرف کارهای خیریه و حمایت از محیط زیست کرده، همیشه محبوب باقی مانده و به دور از حاشیه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

هدیه تهرانی متفاوت ظاهر شد.

تهرانی را که در اکثر فیلم‌ها با شمایلی امروزی و زنی مقتدر به خاطر می‌آوریم (فراموش نکنیم که هدیه تهرانی جزو اولین بازیگرانی بود که با تیپ کاپشن (پیراهن) و شلوار مقابل دوربین رفت و تابوی خانم‌های دامن پوش سینما را شکست)، این بار با ظاهری کلاسیک از دوران پیش از انقلاب در فیلم «بی همه چیز» محسن قرایی ظاهر شده است.

هدیه تهرانی جلوی دوربین رفت.

فیلمی که زمان نمایش در جشنواره فیلم فجر انتظار می‌رفت سیمرغ بهترین بازیگری را برای او به همراه داشته باشد و در کمال تعجب حتی در لیست نامزدها نیز قرار نگرفت.

هدیه تهرانی روسری اش را درست کرد.

اکران فیلم «بی همه چیز» که از امروز آغاز شده، بهانه‌ایست برای دیدن دوباره هدیه تهرانی در پرده نقره‌ای سینما، فیلمی که دوباره هدیه‌ای را نشانمان می‌دهد که همچون دیگر فیلم‌های پرمخاطب این بازیگر، ما را با زنی مقتدر و قدرتمند روبرو می‌کند، دقیقاً همان هدیه محبوب سینمای ایران.