کد خبر : 2184
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 6:41

بابت درخشش در مسکو و ونیز؛ محمد خزاعی به بهروز شعیبی، هومن سیدی و محسن تنابنده تبریک گفت

بابت درخشش در مسکو و ونیز؛ محمد خزاعی به بهروز شعیبی، هومن سیدی و محسن تنابنده تبریک گفت
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با انتشار پیامی کسب افتخارهای تازه برای سینمای ایران در جشنواره‌های فیلم مسکو و ونیز را تبریک گفت.

به گزارش پلان نیوز به نقل از کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در پیام تبریک رئیس سازمان سینمایی با اشاره به دستاوردهای بزرگ سینمای ایران در عرصه رویدادهای بین‌المللی در تاریخ سینمای بعد از انقلاب اسلامی آمده است: تداوم موفقیت هنرمندان عزیز سینمای ایران در جشنواره‌های بین‌المللی نشان می‌دهد که خورشید سینمای شریف ایران، همچنان درخشان است.

باعث خرسندی است که سینماگران ایرانی، همچنان حضوری موثر در عرصه بین‌الملل دارند و منادی پیام فرهنگ غنی ایرانی با محوریت اخلاق، انسانیت و عدالت هستند. هنرمندان تربیت یافته در بستر سینمای پس از انقلاب، که به‌رغم بدخواهی‌ها و شیطنت‌های دشمنان این سرزمین، نه می‌خواهد و نه قرار است الگوهای از پیش ترویج شده را دنبال کنند. سینمایی سلامت، موفق و زنده که می‌تواند پیام ایران سرفراز و امیدوار را به گوش جهانیان برساند.

آثار سینمایی که از طریق مجاری قانونی به جشنواره‌ها راه می‌یابند، علاوه‌بر کسب موفقیت‌های جشنواره‌ای، به شکلی حرفه‌ای وارد بازار بین‌المللی شده و گسترش مخاطبان و گشایش‌های اقتصادی را برای سینما به همراه می‌آورند.

امروز برای ما، ورود به بازار و بازاریابی بخش مهمی از اقتصاد سینماست که در آن حوزه باید پیشرفت داشته باشیم. به امید روزهای خوش برای خانواده بزرگ سینمای ایران، به آقایان: بهروز شعیبی، هومن سیدی و محسن تنابنده تبریک می‌گویم و آرزومندم افتخارهای بین‌المللی سینمای شریف ایران مصون از گزند کژاندیشان و بدخواهان مستمر باشد.