کد خبر : 1667
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردین 1401 - 15:23

ژان میشل فرودون رئیس هیات داوران جایزه بین‌المللی «عکس ۵» شد

ژان میشل فرودون رئیس هیات داوران جایزه بین‌المللی «عکس ۵» شد

داوران سومین دوره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» معرفی شدند که ژان میشل فرودون رئیس هیات داوران این دوره است. به گزارش پلان نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده موسس و دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» گفت: از دوره‌های قبل عکاسان مشهور و معروف جهان که از بهترین‌ها هستند در جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس

داوران سومین دوره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» معرفی شدند که ژان میشل فرودون رئیس هیات داوران این دوره است.

به گزارش پلان نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده موسس و دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» گفت: از دوره‌های قبل عکاسان مشهور و معروف جهان که از بهترین‌ها هستند در جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» حضور داشتند که این عکاسان از اینکه به صورت داور در این جشنواره حضور داشته باشند، استقبال کردند در نتیجه ما برای اینکه این جشنواره نگاه جهانی‌تر داشته باشد از تعدادی از آنها دعوت کردیم تا در این دوره در کنار ما باشند.

این مستندساز در ادامه بیان کرد: حضور عکاسان برجسته جهانی به کیفیت این جشنواره کمک می‌کند و هدف ما این است هر سال این جشنواره را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم. امسال ژان میشل فرودون که از منتقدان سرشناس سینمای فرانسه است رییس هیات داوران جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» است.

وی عنوان کرد: همچنین کریستوف ژاکرویت عکاس فرانسوی، روبرت ونکوزولت عکاس استرالیایی، آیاکاتایشی عکاس ژاپنی، فرانسسکو رومرو عکاس ایتالیایی، لیلی گلستان مدیر گالری گلستان، آناهیتا قباییان مدیر گالری جاده راه ابریشم، بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست، مجید طالبی عکاس حوزه سینما، علیرضا شادی زاده به عنوان داور در این دوره حضور خواهند داشت.

دبیر جایزه بین‌المللی «عکس ۵» افزود: دلیل انتخاب داوران از حوزه‌های مختلف این است که در نظر داریم این داوران با نگاه ویژه خود در هر بخشی با ما در این جشنواره همکاری کنند زیرا بهتر است که داوری فقط مختص به حوزه عکاسی نباشد.

وی در پایان گفت: همچنین به زودی مهلت ارسال آثار اعلام می‌شود که بعد از ارسال تمامی آثار برای تک تک داوران ایمیل می‌شود و در نهایت با نظر تمامی داوران آثار برگزیده انتخاب می‌شود.