کد خبر : 572
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 13:20

قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور گروهی از اصحاب رسانه برگزار شد

قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور گروهی از اصحاب رسانه برگزار شد

  به گزارش پلان نیوز در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مقدسیان که اجرای برنامه را بر عهده داشت، گفت: فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه فجر را گرامی می‌داریم. او با اشاره به تقدیم این دوره جشنواره به مدافعان

 

نتایج قرعه‌کشی جدول نمایش سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر

به گزارش پلان نیوز در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مقدسیان که اجرای برنامه را بر عهده داشت، گفت: فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه فجر را گرامی می‌داریم.

او با اشاره به تقدیم این دوره جشنواره به مدافعان سلامت از سوی دبیر جشنواره سی و نهم، یاد درگذشتگان سینمای ایران در این سال کرونایی را گرامی داشت.

سپس سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره سی و نهم، در سخنانی کوتاه گفت: خداقوت به همه عزیزانی می‌گویم که در این سال سخت در دل کار تولید بودند. به صاحبان ۵۷ اثری که به دبیرخانه جشنواره رسید خسته نباشید می‌گویم. همه آثار شایسته بودند اما در نهایت هیات داوران ۱۶ اثر را برای رقابت در بخش‌های مخلف سودای سیمرغ برگزید. امیدوارم سال پیش رو برای ایرانیان و همه مردم جهان ایمن و آرام باشد و شور و نشاط به سینما بازگردد و جشنواره فجر رونق دوباره‌ را به سینمای ایران بازگرداند.

در ادامه قرعه‌کشی فیلم‌های جشنواره به شرح زیر انجام شد:

قرعه اول را معین احمدیان از روزنامه فرهیختگان بیرون کشید که این قرعه با حضور علی اوجی تهیه‌کننده فیلم به «روزی روزگاری آبادان» رسید.
این فیلم روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن، سانس دوم به نمایش درمی‌آید.

قرعه دوم را عباس تهرانی از جهان سینما بیرون کشید که این قرعه به «گیج‌گاه» رسید. عادل تبریزی (کارگردان) و حنیف سروری (تهیه‌کننده) فیلم قرعه نمایش را بیرون کشیدند.
این فیلم روز شنبه ۱٨ بهمن، سانس دوم اکران می‌شود.

قرعه سوم را علی حدادی اصل از آنا بیرون کشید که این قرعه به «مامان» رسید. آرش انیسی (کارگردان) قرعه نمایش را بیرون کشید.
این فیلم روز جمعه ۱۷ بهمن، سانس اول اکران خواهد داشت.

قرعه چهارم را زهرا دمزآبادی از صبا بیرون کشید که این قرعه به «شیشلیک» رسید. «ایمان منفرد» به نمایندگی از این فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید.
این فیلم روز دوشنبه ۱۳ بهمن، سانس دوم نمایش دارد.

قرعه پنجم را منوچهر دین‌پرست از اطلاعات بیرون کشید که این قرعه به «تک‌تیرانداز» رسید. «علی غفاری» کارگردان فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز سه شنبه ۱۴ بهمن، سانس دوم اکران می‌شود.

قرعه ششم را حمید صنیعی‌منش از تسنیم بیرون کشید که این قرعه به «خط فرضی» رسید. «فرنوش صمدی» کارگردان فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز شنبه ۱٨ بهمن، سانس اول به نمایش در می‌آید.

قرعه هفتم را هادی فیروزمندی از سوره سینما بیرون کشید که این قرعه به «ستاره بازی» رسید. «هاتف علیمردانی» کارگردان فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز دوشنبه ۱۳ بهمن، سانس اول اکران دارد.

قرعه هشتم را مهرداد عشوندی بیرون کشید که این قرعه به «رمانتیسم عماد و طوبا» رسید. «مهدی صباغ‌زاده» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. عشوندی یاد «مهرداد میناوند» ملی‌پوش فقید را گرامی داشت و صباغ‌زاده در این لحظه از حاضران خواست برای سلامتی «علی انصاریان» که در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است و در این فیلم بازی کرده، دعا کنند. این فیلم روز یکشنبه ۱۲ بهمن، سانس اول اکران می‌شود.

قرعه نهم را حسین گیتی روزنامه‌نگار قدیمی بیرون کشید که این قرعه به «ابلق» رسید. «محمدحسین قاسمی» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن، سانس اول نمایش داده می‌شود.

قرعه دهم را سپیده حیدرآبادی فعال رسانه و روابط عمومی بیرون کشید که این قرعه به «زالاوا» رسید. «روح‌الله برادری» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، سانس اول اکران خواهد شد.

قرعه یازدهم را امیررضا مافی از برنامه نقد سینما بیرون کشید که این قرعه به «منصور» رسید. «جلیل شعبانی» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز جمعه ۱۷ بهمن، سانس دوم به نمایش در می‌آید.

قرعه دوازدهم را سارا مهرابی فرزند زنده‌یاد مسعود مهرابی صاحب‌امتیاز ماهنامه سینمایی فیلم بیرون کشید که این قرعه به «روشن» رسید. «روح‌الله حجازی» کارگردان و تهیه‌کننده و «جواد نوروزبیگی» قرعه نمایش را بیرون کشیدند. این فیلم روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن، سانس اول اکران می‌شود.

قرعه سیزدهم را مجتبی فرزانه بیرون کشید که این قرعه به «تی‌تی» رسید. «آیدا پناهنده» کارگردان فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز یکشنبه ۱۹ بهمن، سانس دوم نمایش داده خواهد شد.

قرعه چهاردهم را تینا میرکریمی از رادیو بیرون کشید که این قرعه به «بی همه چیز» رسید. «جواد نوروزبیگی» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز یکشنبه ۱۲ بهمن، سانس دوم اکران دارد.

قرعه پانزدهم را محدثه واعظی‌پور فعال رسانه بیرون کشید که این قرعه به «مصلحت» رسید. «محمدرضا شفاه» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، سانس دوم نمایش داده خواهد شد.

قرعه پایانی را ملیکا نصیری فعال رسانه بیرون کشید که این قرعه به «یدو» رسید. «محمدرضا مصباح» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم روز یکشنبه ۱۹ بهمن، سانس اول اکران خواهد شد.