کد خبر : 2216
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 14:42

رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد؛ تصویب ۵۰ میلیون یورو برای ساخت پالایشگاه شیر در آمل

رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد؛ تصویب ۵۰ میلیون یورو برای ساخت پالایشگاه شیر در آمل

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: ۵۰ میلیون یورو برای ساخت پالایشگاه شیر در آمل در سفر وزیر صمت به استان مصوب شده است. به گزارش پلان نیوز، مجید فانی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان تأمین ارز برای پالایشگاه شیر را در آمل را از جمله دغدغه‌ها برشمرد و گفت: با مصوبه صندوق

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: ۵۰ میلیون یورو برای ساخت پالایشگاه شیر در آمل در سفر وزیر صمت به استان مصوب شده است.

به گزارش پلان نیوز، مجید فانی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان تأمین ارز برای پالایشگاه شیر را در آمل را از جمله دغدغه‌ها برشمرد و گفت: با مصوبه صندوق توسعه ملی ۵۰ میلیون یورو ارز برای این پالایشگاه تأمین شد و قسمت عمده‌ای از طرح راه اندازی شده است.

وی احداث شهرک‌های دامپروری را از دیگر نیازهای استان ذکر کرد و گفت: برای ساخت این شهرک‌ها در سفر وزیر صمت به استان برنامه ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه تأمین ورق برای یک واحد تولیدی بزرگ استان جزو مصوبات سفر وزیر صمت بوده است، گفت: همچنین در بازدید از شرکت نساجی که ظرفیت تولید شش تن پارچه و نخ در روز را دارد، قرار است ۳۲ میلیارد تومان برای راه اندازی خط رنگرزی و چاپ تخصیص داده شود.

فانی یادآور شد: تأمین مواد اولیه شرکت چوب و کاغذ نیز از جمله مصوبات سفر وزیر صمت به استان بود که در دست پیگیری است.