کد خبر : 1548
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 16:08

خبر خوش دولت برای سهامداران عدالت / سود سهام عدالت ۲ ونیم برابرشد

خبر خوش دولت برای سهامداران عدالت / سود سهام عدالت ۲ ونیم برابرشد

سخنگوی دولت: امسال سود سهام عدالت بیش از ۲ ونیم برابر بیشترین میزانی است که تا کنون پرداخت شده است. برای هر سهامدار ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان سود سهام پرداخت می شود/سود سهام عدالت تا قبل از اسفند پرداخت می شود سخنگوی دولت گفت: توزیع پرداخت سود سهام عدالت را تا پایان امسال خواهیم

سخنگوی دولت: امسال سود سهام عدالت بیش از ۲ ونیم برابر بیشترین میزانی است که تا کنون پرداخت شده است.

برای هر سهامدار ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان سود سهام پرداخت می شود/سود سهام عدالت تا قبل از اسفند پرداخت می شود

سخنگوی دولت گفت: توزیع پرداخت سود سهام عدالت را تا پایان امسال خواهیم داشت و تا پیش از پایان اسفند ماه مبلغ سود سهام عدالت در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ماه رجب، گفت: به طور خاص روز نیروی هوایی را به ویژه به دلاور مردان عرصه نیروی هوایی تبریک می گویم و سالروز ۱۹ بهمن ماه که مقام معظم رهبری از آن تحت عنوان «رزق لایحتسب» یاد می‌کنند را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به اخبار خوش در ایام دهه فجر از ناحیه دولت، افزود: هماهنگونه که اعلام شد ان شاءالله توزیع پرداخت سود سهام عدالت را تا پایان امسال خواهیم داشت و تا پیش از پایان اسفند ماه مبلغ سود سهام عدالت در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت و امسال بیش از دو و نیم برابر بیشترین سودی است که تا کنون پرداخت شده است و به ازای هر سهام دار بین ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد. اگر از گروه اول باشند که از ناحیه دولت پرداخت شده باشد، یک میلیون تومان هزینه سود خواهد بود.