شماره : 3172
4 / 5 / 1403 - 21:01

قیمت ۶ محصول ایران خودرو افزایش یافت

شرکت ایران خودرو مجوز افزایش قیمت ۶ محصول خود را از وزارت صمت دریافت کرد.؛

 

به گزارش پلان نیوز، شرکت ایران خودرو مجوز افزایش قیمت ۳۸ تا ۵۲ درصدی ۶ محصول خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

به مبالغ ذیل حدود ۱۸ درصد به عنوان مالیات ارزش افزوده، بیمه، شماره گذاری و … اضافه خواهد شد.

قیمت ۶ محصول ایران خودرو افزایش یافت

 

کد خبر
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3172 توسط modir و در روز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت 21:01:11
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3169
4 / 5 / 1403 - 20:50

نگاهی به سینمای مقاومت جهان با نمایش فیلم «اردوگاه تیارویه»

ادامه نمایش فیلم‌های سینمای مقاومت جهان، فیلم «اردوگاه تیارویه» یکشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۵ در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.؛

به گزارش پلان نیوز به نقل از روابط‌ عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، در ادامه نمایش فیلم‌های سینمای مقاومت جهان، فیلم «اردوگاه تیارویه»، محصول سال ۱۹۸۸ (الجزایر، سنگال و تونس)، به کارگردانی و نویسندگی عثمان سمبِنه یکشنبه ۷ مرداد در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

«عثمان سمبِنه»، نویسنده و کارگردان صاحب‌نام آفریقایی است که میان همکاران خود به سردمدار کهنه‌کار سینمای آفریقا شهرت داشت و باتکیه‌ بر سخن‌گفتن از زبان ملت‌های بی‌زبان، آثار مکتوب و تصویری متعددی را خلق کرد.

داستان فیلم درباره گروهی از سربازان آفریقایی است که در جنگ کشورهای اروپایی جنگیده‌اند و به آفریقا برگردانده می‌شوند. به آن‌ها قول داده می‌شود که حقوق آنان پس از پایان نبرد پرداخت شود. تعدادی از آنها که در خدمت ارتش فرانسه هستند به اردوگاه منتقل می‌شوند تا پس از تسویه‌حساب به سمت خانواده‌های خود حرکت کنند. فرمانده پادگان برخلاف وعده‌ای که داده شده، تصمیم می‌گیرد با تبانی، در تبدیل فرانک فرانسه به پول رایج آفریقا، نیمی از حقوق سربازان را نپردازد و …

علاقه‌مندان برای دیدن این فیلم می‌توانند روز یکشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۵ به خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران، سالن سینماتک مراجعه کنند. ورود به این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3169 توسط modir و در روز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت 20:50:53
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3166
3 / 5 / 1403 - 23:54

حمایت صندوق جشنواره برلین از پروژه رخشان بنی‌اعتماد

صندوق جهانی سینمای برلیناله از پروژه سینمایی جدید رخشان بنی‌اعتماد با کمک ۴۰ هزار یورویی حمایت می‌کند؛

به گزارش پلان نیوز، صندوق جهانی سینمای برلیناله (WCF) در چهلمین جلسه خود از ۱۰ پروژه بلند حمایت کرد که شامل هشت کمک هزینه تولید و دو کمک هزینه توزیع از کشورهای از الجزایر، آرژانتین، برزیل، کامرون، مصر، ایران، لسوتو، نپال و سودان است.

پروژه سینمایی «Red Mist Descending» (فرود مِه سرخ) از رخشان بنی‌اعتماد نیز یکی از پروژه‌هایی است که کمک ۴۰ هزار یورویی برای تولید دریافت می‌کند و فیلم «منطقه بحرانی» از علی احمدزاده نیز ۸ هزار یورو برای کمک به توزیع فیلم در آلمان دریافت می‌کند.

پروژه رخشان بنی اعتماد  بیش از این نیز برگزیده صندوق فیلم آکادمی فیلم آسیاپاسیفیک شده بود.

رخشان بنی‌اعتماد کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و مستندساز ایرانی و از اعضای آکادمی اسکار است وی در هفتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۱۴، جایزه بهترین فیلمنامه را برای فیلم «قصه‌ها» به دست آورد.

خارج از محدوده، زرد قناری، پول خارجی، نرگس، روسری‌آب، بانوی اردیبهشت، زیر پوست شهر، گیلانه و خون‌بازی از جمله آثار رخشان بنی‌اعتماد هستند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3166 توسط modir و در روز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت 23:54:55
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3161
1 / 5 / 1403 - 18:19

مراسم تشییع زنده یاد سعید راد چهارشنبه برگزار می‌شود

پیکر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران چهارشنبه ۳ مراد ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل خانه سینما شماره ۲ تشییع می‌شود.

به گزارش پلان نیوز به نقل از روابط عمومی خانه سینما، سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز اول مرداد ماه بر اثر بیماری درگذشت و روز چهارشنبه پیکر او تشییع می‌شود.

مراسم بدرقه پیکر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران چهارشنبه ۳ مراد ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از ساختمان شماره ۲ خانه سینما (خیابان وصال جنوبی، نبش کوچه شفیعی) به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3161 توسط modir و در روز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت 18:19:26
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3158
1 / 5 / 1403 - 0:00

نمایش ویژه «دونده» امیر نادری در سینماتک خانه سینما

هشتمین جلسه سینماتک خانه سینما، به نقد و نمایش فیلم «دونده» ساخته امیر نادری اختصاص دارد.؛

به گزارش پلان نیوز، هشتمین جلسه سینماتک خانه سینما، به مناسبت چهلمین سال ساخت و نمایش فیلم «دونده» ساخته امیر نادری، شاهد برنامه‌ای ویژه خواهد بود. در این برنامه نسخه‌ای مرمت شده از فیلم «دونده» به کارگردانی امیر نادری به نمایش درخواهد آمد.

پس از آن رضا صائمی و مازیار فکری ارشاد درباره فیلم و جایگاه آن در تاریخ سینمای ایران (به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب) سخن خواهند گفت.

سپس گفت‌وگویی ویدیویی میان امیر نادری و رامین بحرانی درباره خاطرات نادری از زمان تولید فیلم و تاثیر «دونده» بر فیلمسازان ایرانی نسل‌های بعدی نمایش داده می‌شود. این گفت‌وگو به زبان انگلیسی انجام شده و توسط سینماتک خانه سینما به شکل اختصاصی ترجمه و زیرنویس شده است.

هشتمین برنامه سینماتک خانه سینما، روز چهارشنبه سوم مرداد ماه ساعت ۱۷ در سالن زنده یاد سیف‌الله داد خانه سینما برگزار خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3158 توسط modir و در روز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت 00:00:34
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3146
31 / 4 / 1403 - 16:16

معرفی هفت فیلم مطرح سال آکادمی افسانه زندگی / حامد بهداد و سارا بهرامی بعنوان بهترین بازیگر سال انتخاب شدند

رییس هفتمین دوره مراسم آکادمی افسانه زندگی بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران، هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران را به همراه بهترین بازیگر و بهترین فیلمبردار در روز ۳۱ تیر معرفی کرد.؛

 

رییس هفتمین دوره مراسم آکادمی افسانه زندگی بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران، هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران را به همراه بهترین بازیگر و بهترین فیلمبردار در روز ۳۱ تیر معرفی کرد.

به گزارش پلان نیوز، رئیس مراسم بین‌المللی آکادمی افسانه زندگی دراختتامیه دورهفتم بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران که در سالن موج نو آکادمی افسانه زندگی برگزار شد، گفت: جریان‌سازی که  به صورت معکوس درسینمای ایران بنیانگذاری کردیم با تمام فراز و فرودش امروز به دور هفتم رسیده است، سعی کردیم در هر دوره با معرفی هفت فیلم مطرح سال، المانی از توسعه و پیشرفت سینمای ایران را به صورت کیفی به تصویر دربیاوریم و امروز هم پس از یکسال کار کارشناسی فرصتی دوباره دست داد که هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران را در دور هفتم از بین تولیدات یکساله (۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲) انتخاب و معرفی کنیم.
اسامی هفت فیلم مطرح دورهفتم مراسم عبارتند از :
– پیر پسر کاری از اکتای براهنی
– آه سرد کاری از ناهید عزیزی صدیق
– روایت ناتمام سیما کاری از علیرضا صمدی
– در آغوش درخت کاری از بابک خواجه پاشا
– هفت بهار نارنج کاری از فرشاد گل سفیدی
– جنگل پرتقال کاری از آرمان خوانساریان
– پرونده باز است کاری از کیومرث پور احمد

وی در ادامه به معرفی بهترین بازیگر و بهترین فیلمبردار سال سینمای ایران پرداخت و اعلام کرد: “حامد بهداد” برای بازی در فیلم پیر پسر و “سارا بهرامی” برای بازی در فیلم جنگل پرتقال بعنوان بهترین بازیگر و “مسعود امینی تیرانی” برای فیلمبرداری فیلم آه سرد بعنوان بهترین فیلمبردار سال سینمای ایران معرفی شدند.
در دور پیشین محسن تنابنده برای بازی در فیلم جنگ جهانی سوم ، پریناز ایزدیار برای بازی در فیلم ملاقات خصوصی و محمد حدادی برای فیلمبرداری فیلم بدون قرار قبلی بعنوان بهترین بازیگران و بهترین فیلمبردار سال انتخاب شده بودند.
در بخش معرفی هفت فیلم کوتاه سال سینمای ایران، داریوش بابائیان تهیه کننده و پخش‌کننده سینما به‌عنوان دبیر بخش فیلم کوتاه ، هفت اثر ذیل را به عنوان فیلم‌های کوتاه برگزیده اعلام کرد:
– دو زندگی سپیده ساخته ی سها نیاستی
– همه چیز به نظر آقای کاف بستگی دارد ساخته ی حسن حکمت روش
– مریضخانه مرکزی ساخته ی وحید و نوید نامی
– خودکشی به سبک نیچه ساخته ی پیام کردستانی
– آلفا ساخته ی مسعود محمدی تاکامی و مهیار صیفوری
– به وقت شب ساخته ی محمود اریب
– انیمیشن پایان تابستان ساخته ی تارا عطارزاده

سجاد اصغری نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی نغمه در خصوص به تاخیر افتادن زمان برگزاری مراسم آکادمی افسانه زندگی نیز گفت : این دوره به دلیل برکزاری زود هنگام انتخابات ریاست جمهوری و مسائل پیرامونش و همزمانی با تولید پروژه سینمایی نغمه، نتوانستیم در تاریخ ۱۴ تیر به مانند هرسال هفت فیلم مطرح سال را معرفی نماییم.

پیشتر، «منطقه مورد علاقه» به کارگردانی جاناتان گلیزر از بریتانیا به‌عنوان بهترین فیلم خارجی زبان بخش بین‌الملل آکادمی افسانه زندگی در دورهفتم انتخاب و معرفی شده بود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3146 توسط modir و در روز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت 16:16:26
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3142
30 / 4 / 1403 - 15:34

ایوون فرنو بازیگر فرانسوی فیلم‌های فلینی و پولانسکی درگذشت

ایوون فورنو بازیگر فیلم‌های «زندگی شیرین» فلینی و «انزجار» پولانسکی در ۹۸ سالگی درگذشت؛

به گزارش پلان نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر ۹۸ ساله سینمای فرانسه که بازیگر فیلم‌هایی چون «زندگی شیرین» فلینی بود و در فیلم پرفروش آنتونیونی ظاهر شد و در کنار پیتر کوشینگ و کریستوفر لی در «مومیایی» و در کنار کاترین دونو در «انزجار» پولانسکی بازی کرده بود، از دنیا رفت.

ایوان فورنو بازیگر پر زرق و برقی بود که بازی‌های به یادماندنی در فیلم‌های به یاد ماندنی از جمله «رفیقه‌ها» میکل آنجلو آنتونیونی برنده شیر نقره‌ای ونیز در سال ۱۹۵۵، «زندگی شیرین» فدریکو فلینی در سال ۱۹۶۰ و «انزجار» ساخته ۱۹۶۵ رومن پولانسکی از خود به جای گذاشته است.

به گفته پسرش وی در خانه خود و بر اثر عوارض ناشی از سکته درگذشت.

او همچنین نقش اول زن در فیلم ترسناک «مومیایی» با بازی پیتر کوشینگ و کریستوفر لی در سال ۱۹۵۹ را برعهده داشت و گرچه او این پروژه را چندان ایده‌آل نمی‌دانست، اما گفت که در نهایت از بازیگران فیلم آموخته که «اگر فیلمی مانند مومیایی را جدی نگیری و قلب و روح خود را در آن نگذاری، می‌توانی فیلم را پایین بیاوری». وی این سخنان را در کتاب «کریستوفر لی و پیتر کوشینگ و سینمای وحشت» نوشته مارک ای. میلر در سال ۲۰۱۰ بیان کرد.

این بازیگر که در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌های ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی بازی کرده بود، در فیلم «رفیقه‌ها» در نقش یک فرد اجتماعی انتقام جو بازی کرد و در فیلم «زندگی شیرین» شاهکار فلینی نقش نامزد ناامید روزنامه نگار مارچلو ماسترویانی را برعهده داشت. وی در فیلم هیجانی «انزجار» پولانسکی هم خواهر بزرگتر شخصیت پریشان کاترین دونو را به تصویر کشید.

الیزابت ایوان اسکاچرد سال ۱۹۲۶ در فرانسه از پدر و مادری بریتانیایی به دنیا آمد و به زودی با خانواده‌اش به انگلستان نقل مکان کرد و در مدرسه آکسفورد و آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک تحصیل کرد و سال ۱۹۵۱ فارغ‌التحصیل شد.

وی نام دوران دوشیزگی مادرش فرنو را برای خود انتخاب کرد و اولین بار در نمایش‌هایی چون «مکبث» و «رام کردن زن سرکش» شکسپیر روی صحنه ظاهر شد و اولین فیلم‌هایش شامل «امشب به ملاقاتم بیا» و «رابطه عاشقانه در مونت کارلو» ساخته مرلی اوبرون در سال ۱۹۵۲ بود.

سال بعد، او در «اپرای گدا» به کارگردانی پیتر بروک و با بازی لارنس اولیویه و «خانه پیکان» مایکل اندرسون و «استاد بالانترا» در برابر ارول فلین بازی کرد و نقش برابر این بازیگر را در «شمشیرهای متقاطع» و «جنگجویان» در سال های ۱۹۵۴و ۱۹۵۵ تکرار کرد.

در کارنامه او همچنین «لیسبون» ری میلان (۱۹۵۶)، «قاتل» کلود اوتان لارا (۱۹۶۳)، «اسرار دکتر مابوس» دویکتو دی سانتیس (۱۹۶۴) و «رسوایی» کلود شابرول (۱۹۶۷) جای دارد.

او با ژاک ناتو، فیلمبردار فرانسوی ازدواج کرد. این ۲ هنگام فیلمبرداری «داستان کنت مونت کریستو» در سال ۱۹۶۱ با هم آشنا شدند و از آن سال تا زمان مرگ ناتو در سال ۲۰۰۷ با هم زندگی کردند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3142 توسط modir و در روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت 15:34:00
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3139
25 / 4 / 1403 - 20:12

طالبان آلات موسیقی را به آتش کشیدند!

ریاست امر به معروف و نهی از منکر طالبان در سرپل اعلام کرده که صد آلت موسیقی را آتش زده‌ است؛

به گزارش پلان نیوز به نقل از خبرگزاری جمهور، ریاست امر به معروف و نهی از منکر طالبان در سرپل اعلام کرد: این آلات موسیقی در نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران امر به معروف در این ولایت جمع‌آوری شده بود.

مسعود حنفی رییس امر به معروف طالبان در سرپل گفت که این ابزارهای موسیقی را به منظور تطبیق فرامین و لوایح وزارت امر به معروف و عملی‌کردن آیات قرآن، به آتش کشیده‌ است.

این در حالی است که طالبان پس از تسلط بر افغانستان، موسیقی را در کشور منع کرده و آن را حرام اعلام کرده‌اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3139 توسط modir و در روز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت 20:12:13
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3135
23 / 4 / 1403 - 10:37

بازنشستگان حتما بخوانند/ وزیر کار درباره تغییر رقم حقوق بازنشستگان چه گفت؟

وزیر کار در تازه‌ترین اظهارنظر درباره افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای همسان‌سازی حقوق توضیح داد.؛

به گزارش پلان نیوز ، صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران، گفت: از توفیقات وزارت کار در دولت سیزدهم این بود که مطالبات سازمان تأمین اجتماعی بود که در طول این دولت پرداخت شد.

وی افزود: در طول دولت سیزدهم بالغ بر ۲۶۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی از طرف دولت وصول شد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان نیز تصریح کرد: در این جهت دولت مبلغ سه میلیون تومان به حساب کلیه بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی به صورت علی‌الحساب واریز کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3135 توسط modir و در روز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت 10:37:27
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 3131
23 / 4 / 1403 - 10:33

فیلم «آقای پستچی» به سینما می‌رود

  پلان نیوز – رضا آل احمدی کارگردان «آقای پستچی» از اکران این فیلم سینمایی در گروه هنر و تجربه خبر داد و گفت: این فیلم پس از اتمام مرحله آهنگسازی به روی پرده می‌رود. رضا آل‌احمدی گفت: فیلم آقای پستچی قرار بود در ابتدا در سال ۱۴۰۱ تله‌فیلم شود که در اسفند همان سال وارد پیش

 

پلان نیوز – رضا آل احمدی کارگردان «آقای پستچی» از اکران این فیلم سینمایی در گروه هنر و تجربه خبر داد و گفت: این فیلم پس از اتمام مرحله آهنگسازی به روی پرده می‌رود.

رضا آل‌احمدی گفت: فیلم آقای پستچی قرار بود در ابتدا در سال ۱۴۰۱ تله‌فیلم شود که در اسفند همان سال وارد پیش تولید و از ابتدای سال ۱۴۰۲ فیلمبرداری کار در نظرآباد آغاز شد. نظرآباد شهری تاریخی با قدمت هشت هزار ساله است.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم درباره یک پستچی است که وقتی فرزندش به دنیا می‌آید برای بردن بسته‌ای به روستایی، در راه گرفتار می‌شود و از آنجایی که بچه‌اش تشنج کرده بود، فلج می‌شود. ۱۰ سال از این داستان می‌گذرد و دچار یک سری چالش‌ها می‌شود. تا آنجا که برای امامزاده‌ای یک بسته پستی می‌برد و شب مجبور به خوابیدن در این مکان می‌شود و… در نهایت یک خیری پیدا می‌شود که هزینه عمل فرزندش را متقبل می‌شود.

آل‌احمد که نویسندگی و کارگردانی کار را با تهیه‌کنندگی مشترک حسین سیدیان و جواد جلالی بر عهده دارد، افزود: در این کار، از بازیگران غیرچهره و تلویزیونی بیشتر استفاده کردم؛ مجید شهریاری، سعید رضایی در نقش اصلی، بیتا خردمند، حشمت آرمیده و فرحناز منافی ظاهر بازیگران این کار هستند و از بین بازیگران تئاتر و تلویزیونی بیشترین استفاده را کردم.

این کارگردان درباره این کار که دومین فیلم او بعد از خانه ابدی است، گفت: قصه آقای پستچی از آنجایی ایده می‌گیرد که یک فردی از خدا دور می‌شود و با الهام، در مسیر الهی قرار می‌گیرد. فیلمنامه از یک قصه که زائیده ذهن خودم بود گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال مذاکره برای اکران اثر در گروه هنر و تجربه است، خاطرنشان کرد: می‌توانستم در حاشیه تهران این فیلم را بسازم اما تاریخی بودن نظرآباد، قصه را برای من جذاب‌تر کرد. بیشتر دوست دارم روی غیرچهره‌ها کار کنم. چه زمانی که دستیار کارگردان بودم و چه در کارگردانی با افراد غیرچهره راحت‌تر بودم اما از بعد هنری «آرت» بودن، این که عاشق عباس کیارستمی هستم و استادم فریدون نجفی است، سعی کردم در ساخت این فیلم هم این موارد را رعایت کنم.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی پلان نیوز | بروزترین خبر سینمای ایران و جهان طی شماره 3131 توسط modir و در روز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت 10:33:22
© Copyright 2024 http://plan-news.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر