کد خبر : 1600
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 5:04

همکاری آنجلینا جولی با کمپانی «فریمنتل» طی یک قرار داد سه ساله

همکاری آنجلینا جولی با کمپانی «فریمنتل» طی یک قرار داد سه ساله

آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان یک قرارداد سه ساله با کمپانی انگلیسی «فریمنتل» امضا کرد. به گزارش پلان نیوز به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی کارگردان، بازیگر برنده جایزه اسکار و فرستاده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل، یک قرارداد بین المللی سه ساله با شرکت تولید و پخش «فریمنتل» (Fremantle) امضا کرد. بر اساس این قرارداد که

آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان یک قرارداد سه ساله با کمپانی انگلیسی «فریمنتل» امضا کرد.

به گزارش پلان نیوز به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی کارگردان، بازیگر برنده جایزه اسکار و فرستاده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل، یک قرارداد بین المللی سه ساله با شرکت تولید و پخش «فریمنتل» (Fremantle) امضا کرد.

بر اساس این قرارداد که فورا اجرا می شود، آنجلینا جولی و فریمنتل به طور مشترک فیلم های داستانی، مستند و سریال های اوریجینال تولید خواهند کرد که در آن جولی بر اساس هر پروژه به صورت جداگانه در امر تولید، کارگردانی و یا بازیگری حضور خواهد داشت. کمپانی فریمنتل در بیانیه ای این خبر را اعلام کرد.

براساس این قرارداد در اولین پروژه، آنجلینا جولی فیلم «بدون خون» را کارگردانی و تهیه کنندگی خواهد کرد. این پروژه در ماه می امسال در ایتالیا تولید می شود. جولی فیلمنامه این کار را نیز از رمان پرفروش الساندرو باریکو اقتباس کرده است.

این قرارداد همچنین شامل پروژه‌هابی با زبانهای محلی است که با مشارکت شرکت‌ های تولید و استعدادیابی فیلم فریمنتل که در ۲۶ منطقه در سراسر جهان فعالیت می‌کنند، ساخته می شود.

آنجلینا جولی و فریمنتل همچنین در حال کار روی پروژه های بلند سینمایی، مستند و سریال های اوریجینال هستند که قرار است اطلاعاتشان به زودی فاش شود.

جولی درباره این همکاری گفت: آزادی برای گفتن داستان‌های مهم و رساندن آنها به مخاطبان جهانی در قلب و مرکز توافق من با فریمنتل است. خوشحالم که با تیمی چنین پرشور و آینده‌نگر کار می‌کنم که چشم‌انداز بین‌المللی دارند.