کد خبر : 1208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 7:32

مدیرکل هواشناسی البرز: دمای هوای البرز افزایش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی البرز: دمای هوای البرز افزایش می‌یابد

کرج – مدیرکل هواشناسی البرز گفت: دمای هوای استان طی روزهای آینده افزایش می‌یابد. به گزارش پلان نیوز آرش بهارونداحمدی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمان صاف و در بعضی ساعات وزش باد مورد انتظار است. وی با

دمای هوای البرز افزایش می‌یابد

کرج – مدیرکل هواشناسی البرز گفت: دمای هوای استان طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش پلان نیوز آرش بهارونداحمدی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمان صاف و در بعضی ساعات وزش باد مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات وزش باد بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۷ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی البرز خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات وزش باد است و هوا در بعضی ساعات برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

وی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۷ متر بر ثانیه است و دمای هوای استان طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.