افزایش زمان فعالیت متروی اصفهان تا ساعت ۲۰

اصفهان – مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: با توجه به افزایش ترددها در روزهای پایانی سال، یک ساعت به زمان فعالیت متروی اصفهان اضافه شد و این ناوگان تا ساعت ۲۰ خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش پلان نیوز ، احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه در تازه‌ترین تصمیم گیری ها ساعت فعالیت متروی اصفهان از شش و ۱۵ دقیقه صبح تا هشت شب خواهد بود، اظهار کرد: بر همین اساس یک ساعت به زمان فعالیت متروی اصفهان افزوده می‌شود تا در روزهای پایانی سال با حجم زیاد مسافر در مترو مواجه نباشیم.

وی ادامه داد: مسافران همچنان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو هستند و استفاده از ماسک یک الزام است که در غیر این صورت اجازه سوار شدن به مسافران داده نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان افزود: ضدعفونی مترو نیز هر روز بعد از هر سفر انجام می‌شود به طوری که تجهیزات، کابین، درب، دستگیره کابین و…. برای ایمنی و بهداشت مسافران ضدعفونی می‌شود.

وی سرفاصله قطارهای متروی اصفهان را در حال حاضر ۱۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: درصدد کاهش سرفاصله مترو هستیم تا استفاده از این وسیله پاک و سریع هر روز بین شهروندان افزایش یابد.

طحانیان تعداد فعلی مسافران متروی اصفهان را به علت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها روزانه حدود ۳۰ هزار نفر عنوان و اظهار کرد: این در حالی است که استقبال مردم از مترو پیش از کرونا به اندازه‌ای بود که تعداد مسافران به روزانه یکصد هزار نفر رسیده بود.