کد خبر : 376
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 21:01

محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی استانداری گیلان:محدودیت‌های ترافیکی در گیلان تا تعیین وضعیت جدید ادامه دارد

محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی استانداری گیلان:محدودیت‌های ترافیکی در گیلان تا تعیین وضعیت جدید ادامه دارد

گروه استان‌ها- جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا اعلام جدید وزارت بهداشت در مورد تغییر وضعیت ادامه دارد. به گزارش پلان نیوز از رشت، محمودقاسم‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره ادامه محدودیت‌های ترافیکی کرونا اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی همچنان تا دوشنبه پابرجاست زیرا اعلام تغییرات وضعیت سه‌گانه

محدودیت‌های ترافیکی در گیلان تا تعیین وضعیت جدید ادامه دارد

گروه استان‌ها- جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا اعلام جدید وزارت بهداشت در مورد تغییر وضعیت ادامه دارد.

به گزارش پلان نیوز از رشت، محمودقاسم‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره ادامه محدودیت‌های ترافیکی کرونا اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی همچنان تا دوشنبه پابرجاست زیرا اعلام تغییرات وضعیت سه‌گانه از طریق وزارت بهداشت به ستادهای استانی در روزهای دوشنبه اعلام می‌شود.

جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر ۴ شهرستان وضعیت قرمز و ۱۲ شهرستان وضعیت نارنجی دارند، اتومبیل‌های شخصی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از وضعیت قرمز به نارنجی یا برعکس و حتی زرد تردد داشته باشند.

وی گفت: محدودیت ترددها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای قرمز و شهرهای نارنجی با تعداد شهروندان بیش از ۲۰۰ هزار نفر همچون رشت که وضعیتی نارنجی دارد و تعداد شهروندان نیز بیش از این مقدار است همچنان پابرجاست تا زمانی که این شهرها از این وضعیت خارج شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: با توجه به این که در این شرایط کرونایی بیشترین تلفات و بیماران را در طی دورهمی‌ها داشته‌ایم و چون فضای خانه‌ها کوچک است و تهویه هوا به درستی انجام نمی‌شود، مردم باید طبق دستورالعمل‌های صادر شده موارد بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان گفت: همانگونه که مردم سراسر دنیا طبق درخواست رهبران و دولت‌ها، جشن‌های خود را همچون کریسمس محدود می‌کنند، برای شب یلدا نیز از مردم درخواست داریم که از دورهمی‌ها اجتناب کنند تا جان هیچکس به خطر نیفتد.