کد خبر : 1913
تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 14:55

محمدمهدی عسگرپور داور جشنواره سینمایی ارمنستان شد

محمدمهدی عسگرپور داور جشنواره سینمایی ارمنستان شد

محمد مهدی عسگرپور به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان ۲۰۲۲ انتخاب شد. به گزارش پلان نیوز به نقل از سایت جشنواره، در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ایروان در ارمنستان که با نام «زردآلوی طلایی» فعالیت می‌کند، محمد مهدی عسگرپور یکی از داوران بخش مسابقه بین‌المللی خواهد بود. علاوه بر این

محمد مهدی عسگرپور به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان ۲۰۲۲ انتخاب شد.

به گزارش پلان نیوز به نقل از سایت جشنواره، در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ایروان در ارمنستان که با نام «زردآلوی طلایی» فعالیت می‌کند، محمد مهدی عسگرپور یکی از داوران بخش مسابقه بین‌المللی خواهد بود. علاوه بر این چند فیلم ایرانی نیز در این دوره نمایش داده می‌شوند.

دیگر اعضای هیات داوران را تری جورج فیلمساز ایرلندی از آمریکا، اوروا نیرابی فیلمساز و مستندساز هلندی، فلورین هوفمان فیلمساز و مستندساز جوان آلمانی و نورا مارتیروسیان فیلمساز فرانسوی تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی «روز سیب» ساخته محمود غفاری در بخش پانورامای منطقه، فیلم‌های «بی بی جان» ساخته نرگس جودکی و ایمان پاک نهاد، «آزمایشگاه شماره ۲» ساخته ادریس عبدی و آواره عمر (محصول ایران و عراق)، «مجموعا» ساخته محمد رضا فرزاد (محصول ایران و لهستان) و «آب باد خاک نان» ساخته مهدی زمانپور کیاسری در بخش هسته زردآلو نمایش داده می‌شوند.

محمدمهدی عسگرپور کارگردان فیلم و تلویزیون و نویسنده، مدیرعامل خانه سینما از ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ فیلم‌هایی چون «پرواز در نهایت»، «قدمگاه»، «اقلیما»، «هفت و پنج دقیقه» و «مهمان داریم» را در کارنامه دارد و در حال حاضر مدیرعامل خانه هنرمندان ایران است.

جشنواره زردآلوی طلایی ایروان از ۱۰ تا ۱۷ جولای (۲۰ تا ۲۷ تیر) در شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.