کد خبر : 395
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 16:53

دلار ۲۵ هزار تومانی آماده سقوط است؟

دلار ۲۵ هزار تومانی آماده سقوط است؟

بر اساس گزارش پلان نیوز از  رسانه ها قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ با افزایش ۵۰ تومانی مواجه شده و به ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسیده است با این حال اگر یک شرط محقق شود دلار به کانال های پایین تر سقوط خواهد کرد. به گزارش پلان نیوز، این هفته در حالی

بر اساس گزارش پلان نیوز از  رسانه ها قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ با افزایش ۵۰ تومانی مواجه شده و به ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسیده است با این حال اگر یک شرط محقق شود دلار به کانال های پایین تر سقوط خواهد کرد.

به گزارش پلان نیوز، این هفته در حالی به پایان می رسد که دلار نه کشش افزایش قیمت و صعود به نقطه ای بالاتر از نیمه کانال ۲۶ هزار تومان را داشت و نه افت تقاضا و افزایش فروش دلارهای خانگی به حدی بود که قیمت به زیر کانال ۲۵ هزار تومان سقوط کند.

کشمکش های سیاسی و بحث بر سر سرعت بازگشت به برجام از سوی ایران و آمریکا موجب شده است که سیگنال پرقدرت کاهنده به بازار ارز داده نشود و این در حالیست که اگر یک موضع یک دست و یکپارچه درباره بازگشت به برجام و رفع تحریم ها از سوی ایران اتخاذ شود، بازار ارز با یک شوک قیمتی شدید مواجه خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب نیز دیروز در سخنان خود بر ضرورت رفع فوری تحریم ها در صورت امکان پذیر بودن این امر تاکید کردند و مسئولان سیاسی کشور را به اتحاد و پرهیز از تفرقه در اعلام مواضع کلی کشور فراخواندند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز با ۵۰ تومان به ۲۵,۸۵۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۹ درصدی داشته است.

یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۴۲ درصدی، از ۳۱,۴۲۶ (سی و یک هزار و چهارصد و بیست و شش ) تومان به ۳۱,۵۶۱ (سی و یک هزار و پانصد و شصت و یک ) تومان رسید.

درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۱۷۰ (هفت هزار و یکصد و هفتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۵ درصدی داشته است.