کد خبر : 518
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 15:28

ثبت نام در سامانه سجام برای همگان الزامی نیست

ثبت نام در سامانه سجام برای همگان الزامی نیست

بانک اول – مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت مه‌ولات گفت: متاسفانه برداشت غلط مردم از اخبار باعث شده که به دفاتر خدمات هجوم بیاورند، این در حالی است که ثبت نام در سامانه سجام برای افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکرده‌اند «روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند» الزامی نیست. به گزارش بانک اول،

بانک اول – مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت مه‌ولات گفت: متاسفانه برداشت غلط مردم از اخبار باعث شده که به دفاتر خدمات هجوم بیاورند، این در حالی است که ثبت نام در سامانه سجام برای افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکرده‌اند «روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند» الزامی نیست.

به گزارش بانک اول،  محمد افروزی مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت مه‌ولات گفت: متاسفانه عدم توجه کافی و دقیق به اخبار باعث شده مردم جهت ثبت‌نام در سامانه سجام به دفاتر خدمات مراجعه نمایند که لازم به توضیح است که ثبت‌نام در سامانه سجام به هیچ عنوان اجباری نیست.

او افزود: افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکرده‌اند و به عبارتی روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، به صورت اختیاری می‌توانند صرفا جهت شرکت در مجموعه سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان‌رضوی که در ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود، در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت مه‌ولات با تاکید بر اینکه در روش غیرمستقیم ثبت‌نام در سامانه سجام، ارتباطی به واریز سود سهام عدالت ندارد، ادامه داد: سود سهام عدالت در روش غیرمستقیم و به صورت سالانه (( سالی یک بار)) واریز می‌شود که سود سهام عدالت امسال، تا پایان سال به حساب افراد واریز می‌شود.

افروزی بیان کرد: با توجه با اینکه حدود ۸۰ درصد افراد روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، رسالت ما آگاه‌سازی این عزیزان است و لذا مجددا تاکید می‌کنم افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکرده‌اند، ثبت‌نام در سامانه سجام اختیاری است و همچنین این موضوع ارتباطی به واریز سود سهام عدالت ندارد و سود سالیانه‌ آنان واریز می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود