کد خبر : 1585
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 11:08

با داستانی سوررئال؛ پارک چان-ووک با تلفن همراه فیلم ساخت

با داستانی سوررئال؛ پارک چان-ووک با تلفن همراه فیلم ساخت

کارگردان مشهور کره‌ای با تلفن همراه خود فیلم فانتزی «زندگی رویایی بیش نیست» را ساخت. به گزارش پلان نیوز به نقل از ورایتی، اپل از پارک چان-ووک که یکی از موفق‌ترین و تحسین‌شده‌ترین کارگردان‌های کره جنوبی است با استفاده از جدیدترین آی‌فونش یک فیلم سینمایی ساخت. فیلم «زندگی رویایی بیش نیست» نخستین پروژه در کمپین بازاریابی

کارگردان مشهور کره‌ای با تلفن همراه خود فیلم فانتزی «زندگی رویایی بیش نیست» را ساخت.

به گزارش پلان نیوز به نقل از ورایتی، اپل از پارک چان-ووک که یکی از موفق‌ترین و تحسین‌شده‌ترین کارگردان‌های کره جنوبی است با استفاده از جدیدترین آی‌فونش یک فیلم سینمایی ساخت.

فیلم «زندگی رویایی بیش نیست» نخستین پروژه در کمپین بازاریابی «فیلمبرداری شده با آی‌فون» اپل است. این پروژه کاملاً در کره فیلمبرداری و تدوین شده است.

این فیلم ۲۱ دقیقه‌ای هنرهای رزمی را با تم‌های عاشقانه، کمدی تیره و پانسوری (تکنیک داستان‌سرایی موزیکال سنتی کره) ترکیب می‌کند تا داستانی سورآل درباره یک عروسی و یک تدفین تعریف کند.

پارک قبلاً هم تجربه فیلمبرداری با آی‌فون را داشته است. در سال ۲۰۱۱، او یک فیلم کوتاه را با عنوان «ماهیگیری در شب» با آی‌فون ۴ فیلمبرداری کرد که برنده جایزه خرس طلایی فیلم کوتاه شصت‌ویکمین فستیوال فیلم بین‌المللی برلین شد.

«زندگی رویایی بیش نیست» با استفاده از آی‌فون ۱۳ پرو و آی‌فون ۱۳ پرو مکس فیلمبرداری شده است. تیم سازنده از مجموعه‌ای از جدیدترین امکانات این گوشی‌ها از جمله حالت سینماتیک، ماکرو ویدیو، حالت فیلمبرداری در شب، دوربین عریض، دوربین تله‌فوتو و ثابت‌سازی تصاویر اوپتیکال استفاده کرد.

این فیلم همچنین حاوی موسیقی اوریجینال از جانگ یونگ-جیو است. فیلم را می‌توان از رسانه‌های تلویزیونی، دیجیتال و اجتماعی و همچنین از سایت اپل و اپلیکیشن‌های استریمینگ آن تماشا کرد.